Zastępca Wójta Gminy Sawin
20170308_gminny_dzien_kobiet_002
20170308_gminny_dzien_kobiet_002
20170308_gminny_dzien_kobiet_047
20170308_gminny_dzien_kobiet_047
20170308_gminny_dzien_kobiet_037
20170308_gminny_dzien_kobiet_037
20170308_gminny_dzien_kobiet_025
20170308_gminny_dzien_kobiet_025
20170308_gminny_dzien_kobiet_042
20170308_gminny_dzien_kobiet_042
20170114_wspolne_koledowanie_027
20170114_wspolne_koledowanie_027
20170114_wspolne_koledowanie_018
20170114_wspolne_koledowanie_018
20170114_wspolne_koledowanie_050
20170114_wspolne_koledowanie_050
20170114_wspolne_koledowanie_016
20170114_wspolne_koledowanie_016
20170114_wspolne_koledowanie_002
20170114_wspolne_koledowanie_002
20170308_gminny_dzien_kobiet_056
20170308_gminny_dzien_kobiet_056

Zastępca Wójta Gminy Sawin

Andrzej Czerwiński
tel. (082) 567 30 81
fax (082) 567 30 12 wew. 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 
  1. W czasie nieobecności Wójta lub niemożności wykonywania przez niego swej funkcji, jego zadania i kompetencje wykonuje Zastępca Wójta.
  2. Zastępca Wójta wykonuje zadania zgodnie z przydzielonym zakresem czynności, udzielonym upoważnieniem i poleceniami Wójta.
  3. Do zadań ogólnych Zastępcy Wójta należy:

    1) bieżące zaznajamianie się z aktualnymi przepisami prawa dotyczącymi zajmowanego stanowiska;
    2) posiadanie umiejętności właściwego kontaktowania się z mieszkańcami i przedstawicielami innych jednostek administracji;
    3) w sytuacjach wątpliwych lub nierozstrzygniętych normą, prawną korzystanie z wykładni prawa u radcy prawnego jak i od specjalistycznych organów administracji rządowej;
    4) sygnalizowanie zauważonych nieprawidłowości Wójtowi Gminy;
    5) nadzorowanie i koordynowanie zakupu środków rzeczowych i innych wydatków dotyczących Urzędu Gminy;
    6) przestrzeganie przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, o dostępie do informacji publicznej, prawa pracy, prawa cywilnego;
    7) ścisłe przestrzeganie terminowości załatwiania spraw a także innych przepisów k.p.a.;
    8) prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.

  4. Do zadań merytorycznych Zastępcy Wójta w szczególności należy:

    1) wykonywanie zadań i kompetencji w zakresie określonym przez Wójta;
    2) podejmowanie czynności Wójta i kierownika urzędu podczas nieobecności Wójta oraz w okresie niemożności pełnienia przez Wójta obowiązków z innych przyczyn;
    3) wykonywanie czynności z zakresu kontroli zarządczej;
    4) wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej na podstawie upoważnienia udzielonego przez Wójta;
    5) składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
    6) nadzór nad ochroną i ubezpieczeniem mienia gminnego oraz nad utrzymywaniem porządku i czystości w budynku urzędu oraz na posesji;
    7) reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Wójtem;
    8) prowadzenie spraw związanych z organizacją imprez masowych, artystycznych i rozrywkowych, zgromadzeń i zbiórek publicznych;
    9) koordynowanie polityki informacyjnej Gminy w środkach masowego przekazu oraz mediach społecznościowych;
    10) kontakt z mediami;
    11) reagowanie i udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową dotyczącą działalności Wójta;
    12) wnioskowanie o odznaczanie, powoływanie, awansowanie, nagradzanie, karanie, odwoływanie, zwalnianie, o przeprowadzenie procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz opiniowanie pracy pracowników urzędu i jednostek organizacyjnych gminy;
    13) przygotowywanie wniosków o utworzenie, zmianę, przekształcenie i likwidację gminnych jednostek organizacyjnych;
    14) nadzór nad wykonywaniem przez gminę zadań z zakresu oświaty, kultury, sportu,n promocji gminy i spraw społecznych;
    15) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatami funkcjonującymi w Urzędzie Gminy Sawin, działalnością jednostek organizacyjnych gminy, a w szczególności: GOPS, Świetlicy Socjoterapeutycznej, GOK.

 

 

Google+

 

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08:00 - 16:00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Opieka lekarska w porze nocnej i dni wolne od pracy

Pacjenci zaopcjowani od NZOZ „LUDI-MED” i „SAWIN-MED” od godz. 18.00 do 8.00 dnia następnego, oraz w soboty i niedziele, a także dni ustawowo wolne od pracy, mogą zgłaszać się w razie pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia życia, do NZOZ „UNI-MED” Podstawowa Opieka Zdrowotna Nocna i Świąteczna, Ambulatorium i Wyjazdowa Opieka Lekarska i Pielęgniarska w Chełmie ul. Słowackiego 33 (tel. 781-193-999).

Publikacje do pobrania

Logo Gminy Sawin

Legislacja

Informacja przestrzenna

Oznakowanie obiektów turystycznych

oznakowanie

Film promocyjny (2009 r.)

Imieniny

Wczoraj: Jerzego Wojciecha Idziego
Dzisiaj : Aleksego Horacego
Jutro: Marka Jaroslawa
Pojutrze: Marzeny Marii Klaudiusza

Aktualnie na stronie...

Odwiedza nas 796 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik od 22.08.2008 r.

02882416
DzisiajDzisiaj779
WczorajWczoraj3087
TydzieńTydzień779
MiesiącMiesiąc65026
WszystkieWszystkie2882416
Twoje IP 54.161.114.92

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Uzyskaj bezpłatny podpis

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+