Skarbnik Gminy Sawin
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę
100 Rocznica Odzyskania Niepodległości przez Polskę

Skarbnik Gminy Sawin (SKG)

Elżbieta Kamela
tel. (082) 567 38 19
fax (082) 567 30 12 wew. 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 

Do zadań skarbnika gminy należy:

1) wykonywanie zadań i obowiązków głównego księgowego jednostki sektora finansów publicz­nych, wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności:

1) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy jako organu finansowego tj.:

a) syntetyka całości dochodów i wydatków gminy,

b) przekazywanie podległym jednostkom środków finansowych na realizację zaplanowanych wydatków,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

2) opracowywanie projektu budżetu gminy w zakresie planu dochodów, wydatków i zadań inwestycyjnych oraz funduszy celowych na podstawie planów finansowych przedłożonych przez kierowników referatów i podległych jednostek organizacyjnych,

3) opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta dotyczących zmian z budżecie gminy, na podstawie zebranych z referatów i jednostek propozycji,

4) opracowywanie układu wykonawczego budżetu,

5) informowanie jednostek organizacyjnych gminy o wysokościach planowanych kwot budżetu - plan dochodów i wydatków,

6) prowadzenie spraw związanych z lokowaniem wolnych środków pieniężnych,

7) prowadzenie bieżącej kontroli płynności finansowej budżetu gminy,

8) przyjmowanie i weryfikowanie pod względem rachunkowym miesięcznych i okresowych sprawozdań budżetowych jednostek oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z realizacji budżetu gminy,

9) analizowanie przebiegu realizacji budżetu gminy oraz podejmowanie stosownych działań w tym zakresie,

10) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, administracją rządową, zespoloną i specjalną.

11) Przygotowywanie dokumentów związanych z zaciąganiem przez gminę kredytów bankowych i pożyczek,

12) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez wójta dotyczących polityki rachunkowej,

13) inicjowanie i tworzenie warunków dla pozyskania dodatkowych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań gminnych,

14) analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu państwa oraz pozyskanych środków z innych źródeł, które są w dyspozycji budżetu gminy,

15) nadzór nad terminowym ściąganiem należności i dochodzeniem roszczeń spornych oraz spłatą zobowiązań,

16) udzielanie kontrasygnaty na dokumentach mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,

17) nadzorowanie i koordynowanie pracy Referatu Finansowego,

18) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,

19) wykonywanie innych prac zleconych przez wójta.

 
 

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08:00 - 16:00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+