Skarbnik Gminy Sawin

Narodowy Spis Powszechny

Ogłoszenie przypięte

Ogłoszenie dla odbiorców wody z sieci wodociągowej w Sawinie, Bukowie Wielkiej i Czułczycach

Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne konserwatorzy gminnej sieci wodociągowej nie będą dokonywać odczytu wodomierzy na koniec I kwartału 2021 r. Prosimy o telefoniczne podawanie odczytów w okresie od 10 marca do 26 marca 2021 r. na niżej podany numer telefonu:

☎️ (82) 545 97 11

Odbiorcom, którzy nie podadzą odczytu wodomierzy w wyznaczonym terminie faktura zostanie wystawiona na podstawie prognozowanego zużycia wody wg poprzedniego okresu rozliczeniowego.

Skarbnik Gminy Sawin (SKG)

Elżbieta Kamela

tel. (82) 545 97 03
fax: (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Do zadań skarbnika gminy należy:

1) wykonywanie zadań i obowiązków głównego księgowego jednostki sektora finansów publicz­nych, wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności:

1) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy jako organu finansowego tj.:

a) syntetyka całości dochodów i wydatków gminy,

b) przekazywanie podległym jednostkom środków finansowych na realizację zaplanowanych wydatków,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

2) opracowywanie projektu budżetu gminy w zakresie planu dochodów, wydatków i zadań inwestycyjnych oraz funduszy celowych na podstawie planów finansowych przedłożonych przez kierowników referatów i podległych jednostek organizacyjnych,

3) opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta dotyczących zmian z budżecie gminy, na podstawie zebranych z referatów i jednostek propozycji,

4) opracowywanie układu wykonawczego budżetu,

5) informowanie jednostek organizacyjnych gminy o wysokościach planowanych kwot budżetu - plan dochodów i wydatków,

6) prowadzenie spraw związanych z lokowaniem wolnych środków pieniężnych,

7) prowadzenie bieżącej kontroli płynności finansowej budżetu gminy,

8) przyjmowanie i weryfikowanie pod względem rachunkowym miesięcznych i okresowych sprawozdań budżetowych jednostek oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z realizacji budżetu gminy,

9) analizowanie przebiegu realizacji budżetu gminy oraz podejmowanie stosownych działań w tym zakresie,

10) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, administracją rządową, zespoloną i specjalną.

11) przygotowywanie dokumentów związanych z zaciąganiem przez gminę kredytów bankowych i pożyczek,

12) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez wójta dotyczących polityki rachunkowej,

13) inicjowanie i tworzenie warunków dla pozyskania dodatkowych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań gminnych,

14) analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu państwa oraz pozyskanych środków z innych źródeł, które są w dyspozycji budżetu gminy,

15) nadzór nad terminowym ściąganiem należności i dochodzeniem roszczeń spornych oraz spłatą zobowiązań,

16) udzielanie kontrasygnaty na dokumentach mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,

17) nadzorowanie i koordynowanie pracy Referatu Finansowego,

18) wykonywanie innych prac zleconych przez wójta.

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Dostepność

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Zamieszczono w związku z przesłaną petycją.

Publikacje do pobrania

Program Czyste Powietrze

Odbiór odpadów

Wycinka drzew

Logo Gminy Sawin

logo euroregion bug

Obrady Rady Gminy

Legislacja

Informacja przestrzenna

Oznakowanie obiektów turystycznych

oznakowanie

Aktualnie na stronie...

Odwiedza nas 1849 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik od 22.08.2008 r.

09995135
DzisiajDzisiaj2202
WczorajWczoraj4607
TydzieńTydzień32006
MiesiącMiesiąc51960
WszystkieWszystkie9995135
Twoje IP 3.230.76.48

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+