Skarbnik Gminy Sawin
20161111_narodowe_swieto_niepodleglosci_037
20161111_narodowe_swieto_niepodleglosci_037
20160904_dozynki_bukowa010
20160904_dozynki_bukowa010
20160503_sw_floriana_zawody_strzeleckie001
20160503_sw_floriana_zawody_strzeleckie001
20160308_dzien_kobiet024
20160308_dzien_kobiet024
20160601_dzien_dziecka056
20160601_dzien_dziecka056
20160503_sw_floriana_zawody_strzeleckie005
20160503_sw_floriana_zawody_strzeleckie005
20160904_dozynki_bukowa002
20160904_dozynki_bukowa002
20160614_swieto_szkoly_wp051
20160614_swieto_szkoly_wp051
20160601_dzien_dziecka122
20160601_dzien_dziecka122
20160828_dozynki207
20160828_dozynki207
20160625_noc_swietojanska064
20160625_noc_swietojanska064

Skarbnik Gminy Sawin (SKG)

Agnieszka Nowosad
tel. (082) 567 38 19
fax (082) 567 30 12 wew. 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 

Do zadań skarbnika gminy należy:

1) wykonywanie zadań i obowiązków głównego księgowego jednostki sektora finansów publicz­nych, wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności:

1) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy jako organu finansowego tj.:

a) syntetyka całości dochodów i wydatków gminy,

b) przekazywanie podległym jednostkom środków finansowych na realizację zaplanowanych wydatków,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

2) opracowywanie projektu budżetu gminy w zakresie planu dochodów, wydatków i zadań inwestycyjnych oraz funduszy celowych na podstawie planów finansowych przedłożonych przez kierowników referatów i podległych jednostek organizacyjnych,

3) opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta dotyczących zmian z budżecie gminy, na podstawie zebranych z referatów i jednostek propozycji,

4) opracowywanie układu wykonawczego budżetu,

5) informowanie jednostek organizacyjnych gminy o wysokościach planowanych kwot budżetu - plan dochodów i wydatków,

6) prowadzenie spraw związanych z lokowaniem wolnych środków pieniężnych,

7) prowadzenie bieżącej kontroli płynności finansowej budżetu gminy,

8) przyjmowanie i weryfikowanie pod względem rachunkowym miesięcznych i okresowych sprawozdań budżetowych jednostek oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z realizacji budżetu gminy,

9) analizowanie przebiegu realizacji budżetu gminy oraz podejmowanie stosownych działań w tym zakresie,

10) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, administracją rządową, zespoloną i specjalną.

11) Przygotowywanie dokumentów związanych z zaciąganiem przez gminę kredytów bankowych i pożyczek,

12) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez wójta dotyczących polityki rachunkowej,

13) inicjowanie i tworzenie warunków dla pozyskania dodatkowych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań gminnych,

14) analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu państwa oraz pozyskanych środków z innych źródeł, które są w dyspozycji budżetu gminy,

15) nadzór nad terminowym ściąganiem należności i dochodzeniem roszczeń spornych oraz spłatą zobowiązań,

16) udzielanie kontrasygnaty na dokumentach mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,

17) nadzorowanie i koordynowanie pracy Referatu Finansowego,

18) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,

19) wykonywanie innych prac zleconych przez wójta.

Google+

 

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08:00 - 16:00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Opieka lekarska w porze nocnej i dni wolne od pracy

Pacjenci zaopcjowani od NZOZ „LUDI-MED” i „SAWIN-MED” od godz. 18.00 do 8.00 dnia następnego, oraz w soboty i niedziele, a także dni ustawowo wolne od pracy, mogą zgłaszać się w razie pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia życia, do NZOZ „UNI-MED” Podstawowa Opieka Zdrowotna Nocna i Świąteczna, Ambulatorium i Wyjazdowa Opieka Lekarska i Pielęgniarska w Chełmie ul. Słowackiego 33 (tel. 781-193-999).

Publikacje do pobrania

Logo Gminy Sawin

Legislacja

Informacja przestrzenna

Oznakowanie obiektów turystycznych

oznakowanie

Filmy

Film promocyjny (2009 r.)

 

Gmina Sawin 10 lat w UE
- 24-25.05.2014 r.

Imieniny

Wczoraj: Roberta Eleonory
Dzisiaj : Marty Malgorzaty
Jutro: Romany Damiana
Pojutrze: Macieja Marka

Aktualnie na stronie...

Odwiedza nas 769 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik od 22.08.2008 r.

02718751
DzisiajDzisiaj1908
WczorajWczoraj2837
TydzieńTydzień7722
MiesiącMiesiąc60063
WszystkieWszystkie2718751
Twoje IP 54.144.205.182

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Uzyskaj bezpłatny podpis

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+