Urząd Gminy
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017

Urząd Gminy Sawin

Urząd Gminy jest czynny w dniach roboczych
w godzinach od 7.30 do 15.30 - poniedziałek, środa, czwartek i piątek, a we wtorki od 8.00 do 16.00.
 

Urząd Gminy Sawin realizuje zadania:

  1. własne gminy,
  2. zlecone ustawowo z zakresu administracji rządowej,
  3. przejęte w drodze porozumień administracyjnych.

 

Do zadań urzędu należy zapewnienie pomocy organom gminy w wykonywaniu ich zadań i kompetencji. W szczególności do zadań urzędu należy:

  1. przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, analiz i materiałów pod obrady rady oraz dla potrzeb wójta,
  2. realizacja zadań wynikających z postanowień uchwał rady oraz innych obowiązków i upraw­nień wynikających z przepisów prawa,
  3. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji rady i posiedzeń komisji rady,
  4. zapewnienie organom gminy możliwości przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków oby­wateli,
  5. realizacja zadań w zakresie obronności kraju, obrony cywilnej oraz zwalczania klęsk żywioło­wych na terenie gminy,
  6. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez wójta,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie urzędu oraz w formie elektronicznej,
  8. realizacja obowiązków i uprawnień służących urzędowi jako pracodawcy, zgodnie z obowiązu­jącymi przepisami prawa pracy. 

Sala konferencyjna

Google+

 

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08:00 - 16:00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Opieka lekarska w porze nocnej i dni wolne od pracy

Pacjenci zaopcjowani od NZOZ „LUDI-MED” i „SAWIN-MED” od godz. 18.00 do 8.00 dnia następnego, oraz w soboty i niedziele, a także dni ustawowo wolne od pracy, mogą zgłaszać się w razie pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia życia, do NZOZ „UNI-MED” Podstawowa Opieka Zdrowotna Nocna i Świąteczna, Ambulatorium i Wyjazdowa Opieka Lekarska i Pielęgniarska w Chełmie ul. Słowackiego 33 (tel. 781-193-999).

Publikacje do pobrania

Logo Gminy Sawin

Legislacja

Informacja przestrzenna

Oznakowanie obiektów turystycznych

oznakowanie

Film promocyjny (2009 r.)

Imieniny

Wczoraj: Arnolda Jozefa Konrada
Dzisiaj : Leona Ludomira
Jutro: Roberta Eleonory
Pojutrze: Marty Malgorzaty

Aktualnie na stronie...

Odwiedza nas 680 gości oraz 1 użytkownik.

Licznik od 22.08.2008 r.

03863896
DzisiajDzisiaj1366
WczorajWczoraj3336
TydzieńTydzień4702
MiesiącMiesiąc58172
WszystkieWszystkie3863896
Twoje IP 54.90.119.59

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Uzyskaj bezpłatny podpis

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+