- Szczegóły
-
Odsłony: 87644
Urząd Gminy jest czynny w dniach roboczych
w godzinach od 7.30 do 15.30 - poniedziałek, środa, czwartek i piątek, a we wtorki od 8.00 do 16.00.
Urząd Gminy Sawin realizuje zadania:
-
własne gminy,
-
zlecone ustawowo z zakresu administracji rządowej,
-
przejęte w drodze porozumień administracyjnych.
Do zadań urzędu należy zapewnienie pomocy organom gminy w wykonywaniu ich zadań i kompetencji. W szczególności do zadań urzędu należy:
-
przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, analiz i materiałów pod obrady rady oraz dla potrzeb wójta,
-
realizacja zadań wynikających z postanowień uchwał rady oraz innych obowiązków i uprawnień wynikających z przepisów prawa,
-
zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji rady i posiedzeń komisji rady,
-
zapewnienie organom gminy możliwości przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków obywateli,
-
realizacja zadań w zakresie obronności kraju, obrony cywilnej oraz zwalczania klęsk żywiołowych na terenie gminy,
-
wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez wójta,
-
prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie urzędu oraz w formie elektronicznej,
-
realizacja obowiązków i uprawnień służących urzędowi jako pracodawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.

Sala konferencyjna