Aktualności

Zdjęcie z galerii

20200830_dozynki010
20200830_dozynki010
20200830_dozynki016
20200830_dozynki016
20200830_dozynki015
20200830_dozynki015
20200830_dozynki012
20200830_dozynki012
20200830_dozynki023
20200830_dozynki023
20200830_dozynki008
20200830_dozynki008
20200830_dozynki013
20200830_dozynki013
20200830_dozynki007
20200830_dozynki007
20200830_dozynki030
20200830_dozynki030
20200830_dozynki022
20200830_dozynki022
20200830_dozynki026
20200830_dozynki026

Nowa strona internetowa

Zapraszamy na naszą nową stronę internetową: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-sawin

Deklaracja dostepności

Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

 

Deklaracja dostępności Serwis Internetowy Gminy Sawin

Urząd Gminy Sawin zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Serwis Internetowy Gminy Sawin.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • w kodzie HTML i CSS mogą pojawiać się błędy i może być niepoprawny semantycznie, pojawiają się znaczniki formatujące, przez co artykuły mogą być nie czytelne przez programy czytające ekran;
  • nie wszystkie elementy nietekstowe, umieszczone na stronie internetowej, takie jak: zdjęcia, obrazki ozdobne, ikony, itp., posiadają szczegółowy opis;
  • część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR),

Wyłączenia

  • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej, poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego;
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności;

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Kordynatorem do spraw dostępności w Urzedzie Gminy Sawin jest: Małgorzata Kiendrak.
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • Telefon: (82) 545 97 06

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzi wejście od ul. Chuteckiej, które posiada ograniczenia dla wózków inwalidzkich w postaci schodów. Przy schodach zamontowany jest dzwonek przeznaczony do wezwania pracownika wyznaczonego do obsługi schodołazu. Budynek jest dwukondygnacyjny bez windy. Sekretariat znajduje się na pierwszym pietrze budynku. Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku zastosowano oznaczenia kontrastowe, natomiast nie ma oznaczeń w alfabecie brajla dla osób niewidomych i słabowidzących. W urzędzie stacjonarnie oraz online nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego

 

Aplikacje mobilne

Urząd Gminy Sawin nie udostępnia aplikacji mobilnych.

Załączniki:
Pobierz plik (plan_dostepnosci1.pdf)plan_dostepnosci1.pdf1045 kB

Dla inwestorów

O GMINIE SAWIN

--------------------------------------

DLACZEGO WARTO TU INWESTOWAĆ?

--------------------------------------

OFERTY LOKALIZACYJNE

--------------------------------------

WSPARCIE I KONTAKT

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Dostepność

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+