Aktualności

Komunikat dotyczący funkcjonowania urzędu

Ocena użytkowników:  / 1
SłabyŚwietny 

UWAGA !!!

Urząd Gminy w Sawinie do odwołania

OGRANICZA PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW

na podstawie §24 pkt 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758)

Do odwołania zadania Urzędu będą realizowane w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Sprawy urzędowe można załatwić:

  • poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
  • drogą telefoniczną;
  • drogą mailową: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.;
  • drogą pocztową na adres: ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin,
  • poprzez wrzucenie wniosków, pism i innych dokumentów do wystawionej urny, która znajduje się za drzwiami wejściowymi.

Kasa Urzędu Gminy będzie funkcjonowała jak dotychczas tj. poniedziałki, środy i czwartki w godzinach od 8:00 do 12:30

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Zamieszczono w związku z przesłaną petycją.

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+