- Szczegóły
-
Utworzono: piątek, 09 grudnia 2022, 13:29
-
Odsłony: 364
Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w obradach XLII Sesji Rady Gminy Sawin, która odbędzie się w dniu 15 grudnia 2022 r. (czwartek) o godz.13 :00. Posiedzenie odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy. Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Ustalenie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XLI.
4. Informacja Wójta Gminy o bieżącej działalności w okresie miedzy sesjami.
5. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmieniająca uchwałę w sprawie diet przysługujących radnym;
2) w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków o Petycji;
3) w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Rewizyjnej;
4) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości;
5) w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sawin;
6) w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
7) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu określającego kryteria i tryb przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród;
8) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez gminę Sawin oraz przyznawania i wypłacania nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego;
9) w sprawie zmian w budżecie gminy na 2022 r.;
10) w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej;
11) w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6. Wolne wnioski, sprawy różne i zakończenie obrad sesji Rady Gminy Sawin.